Harper’s Bazaar: “Come Play Brand-o-Mania!”

The Harper’s Bazaar magazine web site www.bazaar.ru is acting as partner to the first Brand-o-Mania reality game. The game was organized by the new, fashionable Fan of Brands site.

The rules of the game are posted on the Harper’s Bazaar web site. Game participants compete for the grand prize – a trip for two to the La Plagne French ski resort in January.

The Fan of Brands site offers the most recent and exclusive information on different brands: from everything you need to know to what nobody else knows. Now you won’t have to search for anything on the Internet – Fan of Brands has already found it for you.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022