Harper’s Bazaar: “Come Play Brand-o-Mania!”

The Harper’s Bazaar magazine web site www.bazaar.ru is acting as partner to the first Brand-o-Mania reality game. The game was organized by the new, fashionable Fan of Brands site.

The rules of the game are posted on the Harper’s Bazaar web site. Game participants compete for the grand prize – a trip for two to the La Plagne French ski resort in January.

The Fan of Brands site offers the most recent and exclusive information on different brands: from everything you need to know to what nobody else knows. Now you won’t have to search for anything on the Internet – Fan of Brands has already found it for you.

Читайте также
Grazia и The Symbol на лучших гастроплощадках Москвы
Бренды – инфопартнеры Moscow Tartar Week.
13 июля 2023
Летний джаз с The Symbol
Бренд – информационный партнер Moscow Jazz Festival.
20 июня 2023
Independent Media на ПМЭФ-2023
На Форуме креативного бизнеса выступили генеральный директор медиахолдинга Наталья Веснина и другие эксперты IM, VOICE провел авторскую панельную дискуссию.
19 июня 2023
Помогать легко: The Symbol и Robb Report поддержали фонд «Друзья»
Бренды – инфопартнеры выставки Vis-à-vis и благотворительного аукциона.
26 мая 2023