Harper’s Bazaar Presented Book “The Private Lives of Pippa Lee”

Harper’s Bazaar and Ripol Classic publishers conducted an advertising campaign dedicated to the book “The Private Lives of Pippa Lee.” As part of the promotion, the magazine gave away 10 copies of the book on its web site www.bazaar.ru.

“The Private Lives of Pippa Lee” is a book by U.S. writer and film director Rebecca Miller. The book is about the housewife of a famous publisher, and examines her life before and after her husband’s unfaithfulness to her. The film of the book, directed by Rebecca Miller, has hit the Russian screen and hosts a brilliant constellation of stars, including Robin Wright Penn, Keanu Reeves, Julianne Moore, Monica Belluci, Winona Ryder, Alan Arkin and others.

At the book presentation at one chain of bookstores, buyers taking part in the promotion were able to sign up for discounted subscriptions to Harper’s Bazaar magazine. The magazine’s logo was placed on all outdoor and printed products accompanying the book’s release. 

Читайте также
The Symbol, Grazia и Robb Report приглашают на Антикварный салон
Бренды – инфопартнеры старейшей ярмарки антикварного искусства.
21 ноября 2023
Гастромаршруты от The Symbol и Grazia
Бренды – фициальные медиапартнеры Московского гастрономического фестиваля.
20 октября 2023
The Symbol рекомендует: балет-поэма «Бахчисарайский фонтан»
Бренд – инфопартнер знакового спектакля, идущего в Театре Моссовета.
19 октября 2023
Три бренда Independent Media стали популярнее своих предшественников до ребрендинга
По данным Mediascope, аудитория Voice, The Symbol и «Правила жизни» уже больше, чем была у Cosmopolitan, Harper's Bazaar и Esquire.
18 октября 2023