Harper’s Bazaar at Children’s Brunch

Harper’s Bazaar magazine, the Quintessentially concierge club and the Ararat Park Hyatt Moscow hotel teamed up to conduct the Quintessentially Kids event on April 24.

High society couples and Quintessentially clients came with their children for the Saturday brunch at the Ararat Park Hyatt Moscow. Guests at the brunch enjoyed a special children’s program from the Skazka (Fairy Tale) store, workshops on making sushi and floral arrangements and wine tasting. The event was accompanied by popular songs from Russian animated films for children.

Quintessentially Kids is a children’s program of the concierge club that was specially developed for clients and friends of the club and their children. Once every month, the program conducts exclusive events, closed excursions, special showings and other interesting activities for children.

Читайте также
Новые рекорды сайтов Independent Media
С начала 2021 года два сайта брендов медиахолдинга установили новые рекорды.
31 марта 2021
Harper’s Bazaar в апреле: цвет как идея
Номер с приложением «Bazaar. Дети» и спецсекцией Bazaar. Business.
16 марта 2021
Harper’s Bazaar в марте: любовь, ненависть и все, что посередине
Номер с двумя обложками посвящен женской силе и героиням нашего времени.
16 февраля 2021
Harper’s Bazaar в феврале: мода со всей ответственностью
Героинями обеих обложек стала страстная Джоан Смоллс.
20 января 2021