Harper’s Bazaar at Children’s Brunch

Harper’s Bazaar magazine, the Quintessentially concierge club and the Ararat Park Hyatt Moscow hotel teamed up to conduct the Quintessentially Kids event on April 24.

High society couples and Quintessentially clients came with their children for the Saturday brunch at the Ararat Park Hyatt Moscow. Guests at the brunch enjoyed a special children’s program from the Skazka (Fairy Tale) store, workshops on making sushi and floral arrangements and wine tasting. The event was accompanied by popular songs from Russian animated films for children.

Quintessentially Kids is a children’s program of the concierge club that was specially developed for clients and friends of the club and their children. Once every month, the program conducts exclusive events, closed excursions, special showings and other interesting activities for children.

Читайте также
Harper’s Bazaar проводит рекламную кампанию
В поддержку сентябрьского выпуска в большом формате.
20 августа 2019
Harper’s Bazaar в сентябре: большой формат и две обложки
Традиционный номер о моде нового сезона.
19 августа 2019
Harper's Bazaar представил героинь проекта Icons 2019
Съёмка Карин Ройтфельд выйдет в сентябрьском номере.
6 августа 2019
Harper’s Bazaar в августе: сезон на ладони
В выпуске: итальянские каникулы, веганская косметика и экомода.
25 июля 2019