Harper’s Bazaar at Children’s Brunch

Harper’s Bazaar magazine, the Quintessentially concierge club and the Ararat Park Hyatt Moscow hotel teamed up to conduct the Quintessentially Kids event on April 24.

High society couples and Quintessentially clients came with their children for the Saturday brunch at the Ararat Park Hyatt Moscow. Guests at the brunch enjoyed a special children’s program from the Skazka (Fairy Tale) store, workshops on making sushi and floral arrangements and wine tasting. The event was accompanied by popular songs from Russian animated films for children.

Quintessentially Kids is a children’s program of the concierge club that was specially developed for clients and friends of the club and their children. Once every month, the program conducts exclusive events, closed excursions, special showings and other interesting activities for children.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022