Harper’s Bazaar at Children’s Brunch

Harper’s Bazaar magazine, the Quintessentially concierge club and the Ararat Park Hyatt Moscow hotel teamed up to conduct the Quintessentially Kids event on April 24.

High society couples and Quintessentially clients came with their children for the Saturday brunch at the Ararat Park Hyatt Moscow. Guests at the brunch enjoyed a special children’s program from the Skazka (Fairy Tale) store, workshops on making sushi and floral arrangements and wine tasting. The event was accompanied by popular songs from Russian animated films for children.

Quintessentially Kids is a children’s program of the concierge club that was specially developed for clients and friends of the club and their children. Once every month, the program conducts exclusive events, closed excursions, special showings and other interesting activities for children.

Читайте также
Grazia и The Symbol на лучших гастроплощадках Москвы
Бренды – инфопартнеры Moscow Tartar Week.
13 июля 2023
Летний джаз с The Symbol
Бренд – информационный партнер Moscow Jazz Festival.
20 июня 2023
Independent Media на ПМЭФ-2023
На Форуме креативного бизнеса выступили генеральный директор медиахолдинга Наталья Веснина и другие эксперты IM, VOICE провел авторскую панельную дискуссию.
19 июня 2023
Помогать легко: The Symbol и Robb Report поддержали фонд «Друзья»
Бренды – инфопартнеры выставки Vis-à-vis и благотворительного аукциона.
26 мая 2023