Results of campaign: “A Human Life is not Loose Change!”

On June 1, International Children’s Day, the charitable campaign “A Human Life is not Loose Change!” was announced at the offices of Independent Media Sanoma Magazines. Over the ensuing week, employees brought in their loose change and put it into a special bank. The coins collected were given to the Lifeline charitable foundation.

Similar campaigns were carried out at a number of other companies, with a grand total of 848,961 rubles 66 kopeks collected. This is enough money to provide treatment to five seriously ill children.

Читайте также
Три представителя Independent Media – в рейтинге лучших руководителей России
В «Топ-1000 российских менеджеров» вошли Наталья Веснина, Ольга Боброва и Юлия Сухарева.
27 сентября 2023
VOICE и «Правила жизни» – в топ-10 по цитируемости в России по версии «Медиалогии»
Летом бренды заняли вторую и пятую строчку рейтинга.
25 сентября 2023
Добрый IQ: Independent Media на V Ежегодной Премии интеллектуального волонтерства ProCharity
Организатор Премии – благотворительный фонд «Друзья».
15 сентября 2023
Эксперт Independent Media – в жюри G8
Арт-директор диджитальных проектов медиахолдинга Екатерина Рыбкина поможет выбрать работы, формирующие тренды в креативных индустриях.
15 августа 2023