Results of campaign: “A Human Life is not Loose Change!”

On June 1, International Children’s Day, the charitable campaign “A Human Life is not Loose Change!” was announced at the offices of Independent Media Sanoma Magazines. Over the ensuing week, employees brought in their loose change and put it into a special bank. The coins collected were given to the Lifeline charitable foundation.

Similar campaigns were carried out at a number of other companies, with a grand total of 848,961 rubles 66 kopeks collected. This is enough money to provide treatment to five seriously ill children.

Читайте также
Independent Media провел традиционный Digital Breakfast
Более 500 человек собрались 27 июня в кинотеатре «Москва».
27 июня 2022
Independent Media – информационный партнер «Российской креативной недели»
Форум пройдет 7-10 июля в Парке Горького.
22 июня 2022
Ольга Боброва – в топ-3 лучших директоров по корпоративным коммуникациям и топ-25 отраслевых специалистов России
Рейтинг Top-comm 2022 представила Ассоциация директоров по коммуникациям и корпоративным медиа России (АКМР).
15 июня 2022
Наталья Веснина и Антон Иванов на фестивале Silver Mercury ХХ2
Генеральный директор Independent Media и главный редактор Men Today (Men’s Health) – участники трека «Репутация».
8 июня 2022