Results of campaign: “A Human Life is not Loose Change!”

On June 1, International Children’s Day, the charitable campaign “A Human Life is not Loose Change!” was announced at the offices of Independent Media Sanoma Magazines. Over the ensuing week, employees brought in their loose change and put it into a special bank. The coins collected were given to the Lifeline charitable foundation.

Similar campaigns were carried out at a number of other companies, with a grand total of 848,961 rubles 66 kopeks collected. This is enough money to provide treatment to five seriously ill children.

Читайте также
Independent Media – генеральный партнер ТЭФИ
Медиахолдинг поддерживает Всероссийский телевизионный конкурс «ТЭФИ – Летопись Победы 2021».
18 июня 2021
Наталья Веснина вошла в Попечительский совет Премии «Медиа-Менеджер России – 2021»
Представители компании присутствуют в Совете Премии уже четвертый раз.
18 июня 2021
Independent Media – партнер Премии «Медиа-Менеджер России – 2021»
Эта премия – самая авторитетная оценка профессиональных достижений представителей отечественного медиабизнеса.
17 июня 2021
Independent Media провел Digital Breakfast
5 зон, 17 панелей и 700 гостей в центре Москвы.
4 июня 2021