Results of campaign: “A Human Life is not Loose Change!”

On June 1, International Children’s Day, the charitable campaign “A Human Life is not Loose Change!” was announced at the offices of Independent Media Sanoma Magazines. Over the ensuing week, employees brought in their loose change and put it into a special bank. The coins collected were given to the Lifeline charitable foundation.

Similar campaigns were carried out at a number of other companies, with a grand total of 848,961 rubles 66 kopeks collected. This is enough money to provide treatment to five seriously ill children.

Читайте также
Independent Media поддержит «Ночь пожирателей рекламы»
Первая «НПР» в сопровождении симфонического оркестра станет заключительным мероприятием юбилейного Национального рекламного форума.
14 сентября 2021
Анастасия Подольская – спикер G8
Бренд-директор Esquire расскажет о скаутинге новых звезд, создании 3D-моделей пространства и NFT-проектах.
24 августа 2021
Ефим Юсупов – спикер G8
Директор отдела специальных проектов Independent Media выступит на Фестивале креативных индустрий.
20 августа 2021
Новые возможности IM Insider: моментальное тестирование заголовков
Внутренний аналитический сервис для редакторов Independent Media позволяет еще быстрее создавать востребованный контент и тестировать заголовки.
17 августа 2021