Harper’s Bazaar Advertising Campaign

Harper’s Bazaar, one of the world’s most authoritative magazines, turns 145 in 2012. As part of the event, the Russian edition of the publication will launch a large-scale advertising campaign on Aug. 21.

Harper’s Bazaar will open the new fashion season with a fall ad campaign featuring the slogan: “Major fashion in the September issue.” Commercials will run on promotional screens in downtown Moscow and St. Petersburg, 5-second to 15-second video spots will be shown on the TNT television network and 15-second audio ads will run on leading radio stations. Brand advertising modules will also be placed in lifestyle-themed monthly and weekly publications, banners and announcements.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022