Harper’s Bazaar Advertising Campaign

Harper’s Bazaar, one of the world’s most authoritative magazines, turns 145 in 2012. As part of the event, the Russian edition of the publication will launch a large-scale advertising campaign on Aug. 21.

Harper’s Bazaar will open the new fashion season with a fall ad campaign featuring the slogan: “Major fashion in the September issue.” Commercials will run on promotional screens in downtown Moscow and St. Petersburg, 5-second to 15-second video spots will be shown on the TNT television network and 15-second audio ads will run on leading radio stations. Brand advertising modules will also be placed in lifestyle-themed monthly and weekly publications, banners and announcements.

Читайте также
The Symbol, Grazia и Robb Report приглашают на Антикварный салон
Бренды – инфопартнеры старейшей ярмарки антикварного искусства.
21 ноября 2023
Гастромаршруты от The Symbol и Grazia
Бренды – фициальные медиапартнеры Московского гастрономического фестиваля.
20 октября 2023
The Symbol рекомендует: балет-поэма «Бахчисарайский фонтан»
Бренд – инфопартнер знакового спектакля, идущего в Театре Моссовета.
19 октября 2023
Три бренда Independent Media стали популярнее своих предшественников до ребрендинга
По данным Mediascope, аудитория Voice, The Symbol и «Правила жизни» уже больше, чем была у Cosmopolitan, Harper's Bazaar и Esquire.
18 октября 2023