Harper’s Bazaar Art Runs Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine is conducting an advertising campaign in support of the Harper’s Bazaar Art special issue that runs from April 22 through May 30. The campaign slogan is “Harper’s Bazaar Art – art, fashion and design.”

The campaign includes outdoor advertising on city boards on the main streets of Moscow, a rotation of commercials on leading radio stations as well as image modules appearing in weekly and monthly publications. Ads, banners and announcements have also been placed on Russian information and lifestyle as well as in social networks.

The first issue of Harper’s Bazaar Art will go on sale April 30 with a circulation of 30,000 copies. Especially for this issue, renowned British artist Marc Quinn has created three covers featuring Natalia Vodianova, Naomi Campbell and Lara Stone.

Harper’s Bazaar Art is also published in China and the Middle East.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022