Harper’s Bazaar Art Runs Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine is conducting an advertising campaign in support of the Harper’s Bazaar Art special issue that runs from April 22 through May 30. The campaign slogan is “Harper’s Bazaar Art – art, fashion and design.”

The campaign includes outdoor advertising on city boards on the main streets of Moscow, a rotation of commercials on leading radio stations as well as image modules appearing in weekly and monthly publications. Ads, banners and announcements have also been placed on Russian information and lifestyle as well as in social networks.

The first issue of Harper’s Bazaar Art will go on sale April 30 with a circulation of 30,000 copies. Especially for this issue, renowned British artist Marc Quinn has created three covers featuring Natalia Vodianova, Naomi Campbell and Lara Stone.

Harper’s Bazaar Art is also published in China and the Middle East.

Читайте также
The Symbol, Grazia и Robb Report приглашают на Антикварный салон
Бренды – инфопартнеры старейшей ярмарки антикварного искусства.
21 ноября 2023
Гастромаршруты от The Symbol и Grazia
Бренды – фициальные медиапартнеры Московского гастрономического фестиваля.
20 октября 2023
The Symbol рекомендует: балет-поэма «Бахчисарайский фонтан»
Бренд – инфопартнер знакового спектакля, идущего в Театре Моссовета.
19 октября 2023
Три бренда Independent Media стали популярнее своих предшественников до ребрендинга
По данным Mediascope, аудитория Voice, The Symbol и «Правила жизни» уже больше, чем была у Cosmopolitan, Harper's Bazaar и Esquire.
18 октября 2023