Harper’s Bazaar Advertising Campaign

Harper’s Bazaar magazine conducted a large-scale advertising campaign in support of the September issue that, according to tradition, was released in large format. The issue is devoted to the main trends of the new season as seen on the catwalks of Milan, Paris, London and New York.

The September issue of Harper’s Bazaar is traditionally released in large format so that readers can fully enjoy the main trends of the season. With its coffee table book design and special paper, the September issue of Harper’s Bazaar is not just a collector’s edition — it is a veritable “bible of fashion.”

A large-scale advertising campaign ran from August 15 through September 10 to support the release of the special issue. It included TV and radio commercials, Internet banners and announcements and printed advertising modules promoting the magazine’s image. Priority displays were also placed in all Moscow hypermarkets and supermarkets.

This media strategy aims to increase market share and expand the magazine’s readership.

Читайте также
Harper's Bazaar в июне: а я что могу?
Бренд запустил хештег #аячтомогу: первые истории реальных героинь, которые своими силами сделали что-то очень важное, читайте в этом номере.
18 мая 2021
Harper’s Bazaar в мае: больше воздуха
Внутри – интервью с Ники Циммерманн, Элизабет Мосс, Тихоном Жизневским и другими звездами.
20 апреля 2021
Новые рекорды сайтов Independent Media
С начала 2021 года два сайта брендов медиахолдинга установили новые рекорды.
31 марта 2021
Harper’s Bazaar в апреле: цвет как идея
Номер с приложением «Bazaar. Дети» и спецсекцией Bazaar. Business.
16 марта 2021