Charity Bazaar Collected 400,000 Rubles

Harper’s Bazaar magazine managed to collect 400,000 rubles with its charitable drive at the Le Premier boutique.

Axenoff Jewellery produced an exclusive sweatshirt bearing the image of the Nutcracker especially for the magazine’s Charity Bazaar project. The proceeds from two days of sweatshirt sales at the Le Premier boutique were donated to the Lifeline charitable foundation, an organization dedicated to helping seriously ill children and creating a culture of philanthropy in Russian society.

Harper’s Bazaar magazine thanks jeweler Pyotr Axenoff, boutique owner Yana Velichko and everyone who support the Charity Bazaar project.

Читайте также
The Symbol, Grazia и Robb Report приглашают на Антикварный салон
Бренды – инфопартнеры старейшей ярмарки антикварного искусства.
21 ноября 2023
Гастромаршруты от The Symbol и Grazia
Бренды – фициальные медиапартнеры Московского гастрономического фестиваля.
20 октября 2023
The Symbol рекомендует: балет-поэма «Бахчисарайский фонтан»
Бренд – инфопартнер знакового спектакля, идущего в Театре Моссовета.
19 октября 2023
Три бренда Independent Media стали популярнее своих предшественников до ребрендинга
По данным Mediascope, аудитория Voice, The Symbol и «Правила жизни» уже больше, чем была у Cosmopolitan, Harper's Bazaar и Esquire.
18 октября 2023