Harper’s Bazaar Conducts Spring Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine will run an advertising campaign from Feb. 18 until March 18 in support of the March issue.

The campaign includes use of city formats on the central streets of Moscow and rotating commercials on leading radio stations and specialized TV channels. Branded ads also appear in monthly and weekly publications and on key informational and lifestyle resources on the Russian Internet. Banners and announcements of the March issue also appear on social networks.

Harper’s Bazaar — fashion without rules!

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022