Harper’s Bazaar Conducts Spring Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine will run an advertising campaign from Feb. 18 until March 18 in support of the March issue.

The campaign includes use of city formats on the central streets of Moscow and rotating commercials on leading radio stations and specialized TV channels. Branded ads also appear in monthly and weekly publications and on key informational and lifestyle resources on the Russian Internet. Banners and announcements of the March issue also appear on social networks.

Harper’s Bazaar — fashion without rules!

Читайте также
«Сибирский экспресс»: Grazia и The Symbol – партнеры МГФ
Московский гастрономический фестиваль пройдет 2-4 и 9-11 декабря.
1 декабря 2022
The Symbol и Grazia поддержат премьеру в Большом театре
Бренды – партнеры балета «Лабиринт», который будет идти на Исторической сцене.
2 ноября 2022
Инвестиции для всех: The Symbol и Grazia за развитие финансовой грамотности
Бренды – партнеры ежегодного Форума и Премии Investment Leaders.
1 ноября 2022
The Symbol поддержит шедевры русского авангарда
Бренд – главный партнер выставки «Мир как беспредметность» в Еврейском музее и центре толерантности.
14 октября 2022