Harper’s Bazaar Appoints New Advertising Director

Magazine names Svetlana Dmitrieva to position.

“I am glad that Svetlana will head the advertising department at Harper’s Bazaar,” said the magazine’s publisher, Lyudmila Abramenko. “She is a true professional at what she does, a loyal employee, and perfectly versed in all aspects of the media business. I congratulate her on this appointment and wish her success at her new post,” Abramenko said.

Ms. Dmitrieva graduated from the Faculty of Arts of the Russian State University for the Humanities in 1997. She also graduated from the Moscow State Linguistics University in 2000. She began her career at publishing house Independent Media in 2007, working at Robb Report Russia magazine. She became senior advertising manager for Harper’s Bazaar magazine in 2014.

Читайте также
«Сибирский экспресс»: Grazia и The Symbol – партнеры МГФ
Московский гастрономический фестиваль пройдет 2-4 и 9-11 декабря.
1 декабря 2022
The Symbol и Grazia поддержат премьеру в Большом театре
Бренды – партнеры балета «Лабиринт», который будет идти на Исторической сцене.
2 ноября 2022
Инвестиции для всех: The Symbol и Grazia за развитие финансовой грамотности
Бренды – партнеры ежегодного Форума и Премии Investment Leaders.
1 ноября 2022
The Symbol поддержит шедевры русского авангарда
Бренд – главный партнер выставки «Мир как беспредметность» в Еврейском музее и центре толерантности.
14 октября 2022