Harper’s Bazaar Appoints New Advertising Director

Magazine names Svetlana Dmitrieva to position.

“I am glad that Svetlana will head the advertising department at Harper’s Bazaar,” said the magazine’s publisher, Lyudmila Abramenko. “She is a true professional at what she does, a loyal employee, and perfectly versed in all aspects of the media business. I congratulate her on this appointment and wish her success at her new post,” Abramenko said.

Ms. Dmitrieva graduated from the Faculty of Arts of the Russian State University for the Humanities in 1997. She also graduated from the Moscow State Linguistics University in 2000. She began her career at publishing house Independent Media in 2007, working at Robb Report Russia magazine. She became senior advertising manager for Harper’s Bazaar magazine in 2014.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022