Harper’s Bazaar Holds Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine is holding an ad campaign from August 23 to September 15 in support of its September issue.

Radio and TV commercials are broadcast on a rotating basis and advertising modules appear in monthly and weekly publications. Banners announcing the issue are posted on informational and lifestyle resources, as well as social networks.

Display stands announcing the new issue are on display in supermarkets, hypermarkets and in the S7 Business Lounge at Domodedovo Airport in Moscow.

The magazine went on sale August 23.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022