Harper’s Bazaar Holds Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine is holding an ad campaign from August 23 to September 15 in support of its September issue.

Radio and TV commercials are broadcast on a rotating basis and advertising modules appear in monthly and weekly publications. Banners announcing the issue are posted on informational and lifestyle resources, as well as social networks.

Display stands announcing the new issue are on display in supermarkets, hypermarkets and in the S7 Business Lounge at Domodedovo Airport in Moscow.

The magazine went on sale August 23.

Читайте также
Grazia и The Symbol на лучших гастроплощадках Москвы
Бренды – инфопартнеры Moscow Tartar Week.
13 июля 2023
Летний джаз с The Symbol
Бренд – информационный партнер Moscow Jazz Festival.
20 июня 2023
Independent Media на ПМЭФ-2023
На Форуме креативного бизнеса выступили генеральный директор медиахолдинга Наталья Веснина и другие эксперты IM, VOICE провел авторскую панельную дискуссию.
19 июня 2023
Помогать легко: The Symbol и Robb Report поддержали фонд «Друзья»
Бренды – инфопартнеры выставки Vis-à-vis и благотворительного аукциона.
26 мая 2023