Harper's Bazaar Art Holds Ad Campaign

Harper’s Bazaar Art is conducting an advertising campaign from November 1 to 15 in support of its new special issue.

Commercials will air on the World Fashion Chanel and Fashion TV, as well as the Monte Carlo, Best FM, Jazz FM and Romantika radio stations. Promotional spreads have also been placed in Esquire, Robb Report Russia, Cosmopolitan, Grazia and Interview magazines.

The ad campaign includes announcements and promotional banners on informational and lifestyle resources, at concerts, and at priority locations in stores and airports.

The special issue went on sale November 1.

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022