Harper's Bazaar Art Holds Ad Campaign

Harper’s Bazaar Art is conducting an advertising campaign from November 1 to 15 in support of its new special issue.

Commercials will air on the World Fashion Chanel and Fashion TV, as well as the Monte Carlo, Best FM, Jazz FM and Romantika radio stations. Promotional spreads have also been placed in Esquire, Robb Report Russia, Cosmopolitan, Grazia and Interview magazines.

The ad campaign includes announcements and promotional banners on informational and lifestyle resources, at concerts, and at priority locations in stores and airports.

The special issue went on sale November 1.

Читайте также
Harper’s Bazaar в феврале: женщины на грани
В центре внимание – наше ментальное здоровье, пошатнувшееся за время пандемии.
19 января 2022
Новый рекорд Bazaar.ru
В декабре ежемесячная аудитория сайта перешагнула отметку в 4 млн уникальных пользователей.
11 января 2022
Harper’s Bazaar в январе: новая высота 2022
Редакция собрала все самое важное, что ждет нас в наступающем году.
28 декабря 2021
Праздничный обед Harper’s Bazaar
Мероприятие прошло в рамках празднования 25-летия бренда в России.
9 декабря 2021