Harper’s Bazaar Art Supports Photography Exhibition

Harper’s Bazaar Art magazine is serving as the media partner to the exhibition “Giovanni Gastel’s Canons of Beauty” that opened on March 16 in the Lumiere Brothers Center of Photography in Moscow.

Italian photographer Giovanni Gastel acknowledges the illusory and ephemeral nature of fashion photography, using everything from Renaissance art to pop art in producing his images. Gastel makes light of established canons and challenges the viewer to consider different ways of perceiving beauty and how it should be represented in images. Gastel has worked with Harper’s Bazaar since 2015.

As the media partner, the Harper’s Bazaar Art logo is positioned prominently on all print and advertising products for the exhibition, and on the Lumiere Center website.

The exhibition runs from March 16 through May 9.

Читайте также
Independent Media – партнер «Лебединого озера» Татьяны Навки
Ледовое шоу пройдет с 25 декабря по 8 января во дворце спорта «Мегаспорт».
22 октября 2021
Рекламная кампания юбилейного Harper's Bazaar
Кампания охватит более 25 млн человек в России.
1 октября 2021
Harper’s Bazaar в октябре: 25 лет в России
Бренд отмечает четверть века в России: на обложках юбилейного выпуска – переосмысленные легендарными художниками архивные кадры.
29 сентября 2021
Harper`s Bazaar в сентябре: икона нашего времени
Журнал вышел в большом формате и с двумя обложками, на обеих – суперзвезда Бейонсе.
25 августа 2021