Joint project by Cosmopolitan and Starbucks

Cosmopolitan magazine held its “Summer – Cosmo-style” promotional campaign in the Starbucks coffeehouse chain, choosing the best summer drinks: Vanilla Sweet Cream Cold Brew, Cold Craft Cappuccino, and Green Tea Frappucino. A special Cosmo sticker highlighted the items on the menu throughout the month.

Cosmopolitan and Starbucks also held a joint bachelorette party at the Starbucks Loft. Guests enjoyed tarts with strawberries and raspberries and the coffee chain hosted a beauty station where Hair Spot specialists provided hair styling and MAC beauticians applied makeup for guests.

The project was Starbucks’ first major partnership with a media brand in Russia. Bloggers also supported the campaign by urging their subscribers to share their most striking photos with the hashtag #StarbucksТыПростоCosmo. Those submitting the best photos received gifts from Starbucks.

Читайте также
Диджитал-обложки Cosmopolitan: герои нашего времени
Бренд выпустил три обложки с инфлюенсерами в поддержку сентябрьского номера.
15 сентября 2021
Победители «Евровидения-2021» на закрытой вечеринке Cosmopolitan
На мероприятии, организованном Cosmopolitan и Sony Music Russia, выступила группа Måneskin.
6 сентября 2021
Cosmopolitan в сентябре: что все в них нашли?
Главная тема номера – инфлюенсеры: в чем же секрет их успеха? Внутри – специальное приложение Cosmopolitan.Teen.
26 августа 2021
Cosmopolitan FIT: звездные тренировки
Новый фитнес-проект бренда объединяет звезд, блогеров и читателей.
18 августа 2021