Joint project by Cosmopolitan and Starbucks

Cosmopolitan magazine held its “Summer – Cosmo-style” promotional campaign in the Starbucks coffeehouse chain, choosing the best summer drinks: Vanilla Sweet Cream Cold Brew, Cold Craft Cappuccino, and Green Tea Frappucino. A special Cosmo sticker highlighted the items on the menu throughout the month.

Cosmopolitan and Starbucks also held a joint bachelorette party at the Starbucks Loft. Guests enjoyed tarts with strawberries and raspberries and the coffee chain hosted a beauty station where Hair Spot specialists provided hair styling and MAC beauticians applied makeup for guests.

The project was Starbucks’ first major partnership with a media brand in Russia. Bloggers also supported the campaign by urging their subscribers to share their most striking photos with the hashtag #StarbucksТыПростоCosmo. Those submitting the best photos received gifts from Starbucks.

Читайте также
Идти за мечтой вместе VOICE
Бренд провел мероприятие в рамках проекта «Она вдохновляет!».
1 июня 2023
«Культурный код. Наследие. Мода»: презентация VOICE Shopping во Всероссийском музее декоративного искусства
VOICE стал инфопартнером выставки и представил первый номер журнала, посвященный народным промыслам.
30 мая 2023
Главная премьера весны: VOICE Shopping
Прошла презентация долгожданного первого номера журнала: встречайте уникальный гид по художественным промыслам России.
18 мая 2023
VOICE расширяет комьюнити
Бренд провел цикл быстрых свиданий совместно с сетью ТРК VEGAS.
10 мая 2023