Joint project by Cosmopolitan and Starbucks

Cosmopolitan magazine held its “Summer – Cosmo-style” promotional campaign in the Starbucks coffeehouse chain, choosing the best summer drinks: Vanilla Sweet Cream Cold Brew, Cold Craft Cappuccino, and Green Tea Frappucino. A special Cosmo sticker highlighted the items on the menu throughout the month.

Cosmopolitan and Starbucks also held a joint bachelorette party at the Starbucks Loft. Guests enjoyed tarts with strawberries and raspberries and the coffee chain hosted a beauty station where Hair Spot specialists provided hair styling and MAC beauticians applied makeup for guests.

The project was Starbucks’ first major partnership with a media brand in Russia. Bloggers also supported the campaign by urging their subscribers to share their most striking photos with the hashtag #StarbucksТыПростоCosmo. Those submitting the best photos received gifts from Starbucks.

Читайте также
Праздник к нам пришел: премьера VOICE
Бренд представил уже третий традиционный фильм — «VOICE спасается от Нового года».
31 декабря 2022
«Обсудим голосом»: девичник VOICE
На мероприятии бренда звезды и эксперты рассказали секреты правильной подготовки к праздникам.
30 декабря 2022
Звезды на премьере «VOICE спасается от Нового года»
Закрытый показ бренда в театре имени М.Н. Ермоловой собрал всю светскую Москву.
29 декабря 2022
VOICE зимой: традиции счастливых
Главной героиней предновогоднего номера стала звезда отечественного и мирового кинематографа Светлана Ходченкова.
6 декабря 2022