Joint project by Cosmopolitan and Starbucks

Cosmopolitan magazine held its “Summer – Cosmo-style” promotional campaign in the Starbucks coffeehouse chain, choosing the best summer drinks: Vanilla Sweet Cream Cold Brew, Cold Craft Cappuccino, and Green Tea Frappucino. A special Cosmo sticker highlighted the items on the menu throughout the month.

Cosmopolitan and Starbucks also held a joint bachelorette party at the Starbucks Loft. Guests enjoyed tarts with strawberries and raspberries and the coffee chain hosted a beauty station where Hair Spot specialists provided hair styling and MAC beauticians applied makeup for guests.

The project was Starbucks’ first major partnership with a media brand in Russia. Bloggers also supported the campaign by urging their subscribers to share their most striking photos with the hashtag #StarbucksТыПростоCosmo. Those submitting the best photos received gifts from Starbucks.

Читайте также
66 лучших: прошла первая VOICE Beauty Awards
Церемония награждения состоялась 4 декабря в Madison Event Hall.
6 декабря 2023
Проект VOICE & LOOKY – претендент на «Большую рыбу»
Охват нейроаватара «Ретро» составил порядка 40 млн человек.
5 декабря 2023
VOICE и Men Today – лидеры розничных продаж
Журналы показали лучшие результаты в своих нишах в 2023 году.
4 декабря 2023
Новый VOICE: очень личное пространство
Тема номера – дом, уют и все, что с ними связано.
24 ноября 2023