Harper’s Bazaar Launches New Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine is conducting an advertising campaign in support of its traditionally large-format September issue.

Commercials for the magazine are appearing on the WFC, Fashion TV, and TNT television stations, and audio spots run on the Monte Carlo, Best FM, and Relax FM radio stations.

Advertisement spreads have been placed in Cosmopolitan, Esquire, Robb Report Russia, Grazia, and Hello! magazines, and banners rotate on the cosmo.ru, esquire.ru, graziamagazine.ru, goodhouse.ru, buro247.ru, spletnik.ru, hellomagazine.com, and rbc.ru websites. Announcements will also appear on social networks.

Premium end-of-aisle displays in Moscow and other cities are promoting the issue in supermarkets, hypermarkets, gas stations, and airports.

Читайте также
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022
«Сибирский экспресс»: Grazia и The Symbol – партнеры МГФ
Московский гастрономический фестиваль пройдет 2-4 и 9-11 декабря.
1 декабря 2022