Harper’s Bazaar Launches New Ad Campaign

Harper’s Bazaar magazine is conducting an advertising campaign in support of its traditionally large-format September issue.

Commercials for the magazine are appearing on the WFC, Fashion TV, and TNT television stations, and audio spots run on the Monte Carlo, Best FM, and Relax FM radio stations.

Advertisement spreads have been placed in Cosmopolitan, Esquire, Robb Report Russia, Grazia, and Hello! magazines, and banners rotate on the cosmo.ru, esquire.ru, graziamagazine.ru, goodhouse.ru, buro247.ru, spletnik.ru, hellomagazine.com, and rbc.ru websites. Announcements will also appear on social networks.

Premium end-of-aisle displays in Moscow and other cities are promoting the issue in supermarkets, hypermarkets, gas stations, and airports.

Читайте также
The Symbol – светский информационный партнер нового театрального сезона Театра им. Пушкина
В первом полугодии театр представит постановки отечественных пьес.
31 августа 2022
The Symbol на выставке #КриптаМгновений
Бренд – информационный партнер первой в мире выставки человеческих воспоминаний.
19 августа 2022
Harper’s Bazaar в апреле: что будет завтра?
Внутри – приложение «Bazaar Дети».
15 марта 2022
Harper’s Bazaar в марте: вдохновляйся и властвуй!
Номер с двумя обложками, на обеих – несравненная Моника Беллуччи.
15 февраля 2022