Independent Media Takes Part in Panel on Luxury

The Independent Media publishing house took part in the panel “Marketing in the Luxury Industry: New Realities” that was held on October 31 at the National Advertising Forum.

Harper’s Bazaar editor-in-chief Daria Veledeeva and Condé Nast Russia publishing house president Anita Gigovskaya moderated the panel. The participants, representing key luxury brands, included LVMH Russia and CIS president Alexander Chetverikov, Cartier Russia and CIS general director Alexander Fersh, TsUM CEO Andreas Shmaidler, and McKinsey & Company senior partner Alexander Sukharevsky.

The discussion looked at how the fashion and luxury industries are adapting to global changes in the media environment and consumer behavior. All participants noted the importance of maintaining a dialogue with the new generation of consumers and the key role glossy magazines play in communicating with a high-end audience.

The panel looked at case studies of luxury brands capturing the attention of a high-income audience. Esquire magazine publisher Ekaterina Krylova presented the Independent Media case study. She described this past summer’s extremely successful Esquire Weekend project that attracted 15 business partners and gathered more than 3,000 guests.

Читайте также
Independent Media поддержит «Ночь пожирателей рекламы»
Первая «НПР» в сопровождении симфонического оркестра станет заключительным мероприятием юбилейного Национального рекламного форума.
14 сентября 2021
Анастасия Подольская – спикер G8
Бренд-директор Esquire расскажет о скаутинге новых звезд, создании 3D-моделей пространства и NFT-проектах.
24 августа 2021
Ефим Юсупов – спикер G8
Директор отдела специальных проектов Independent Media выступит на Фестивале креативных индустрий.
20 августа 2021
Новые возможности IM Insider: моментальное тестирование заголовков
Внутренний аналитический сервис для редакторов Independent Media позволяет еще быстрее создавать востребованный контент и тестировать заголовки.
17 августа 2021