Harper’s Bazaar Conducts Advertising Campaign

Harper’s Bazaar magazine is conducting an advertising campaign from May 21 through June 5 in support of the June issue.

As many as 320 television commercials promoting the issue will air during the campaign, along with 270 radio ads. Print ads will appear in both monthly and weekly periodicals, and banners and announcements will be placed on informational and lifestyle sites as well as social networks. Hyper- and supermarkets will also host priority displays of the magazine.

The ads are expected to reach more than 12 million people.

The June issue - containing a “Harper” insert aimed at the young and daring - went on sale May 22.
Читайте также
Harper’s Bazaar в августе: медитация
Все, что нужно знать для увлекательного путешествия в глубины собственного «я».
20 июля 2021
Harper's Bazaar в июле: ничего лишнего
У номера две обложки – принтовая и диджитальная.
25 июня 2021
Harper’s Bazaar творит «Моду будущего» на ПМЭФ
Главный редактор журнала Даша Веледеева примет участие в Форуме креативного бизнеса.
26 мая 2021
Harper's Bazaar в июне: а я что могу?
Бренд запустил хештег #аячтомогу: первые истории реальных героинь, которые своими силами сделали что-то очень важное, читайте в этом номере.
18 мая 2021