Harper’s Bazaar Conducts Advertising Campaign

Harper’s Bazaar magazine is conducting an advertising campaign from May 21 through June 5 in support of the June issue.

As many as 320 television commercials promoting the issue will air during the campaign, along with 270 radio ads. Print ads will appear in both monthly and weekly periodicals, and banners and announcements will be placed on informational and lifestyle sites as well as social networks. Hyper- and supermarkets will also host priority displays of the magazine.

The ads are expected to reach more than 12 million people.

The June issue - containing a “Harper” insert aimed at the young and daring - went on sale May 22.
Читайте также
The Symbol, Grazia и Robb Report приглашают на Антикварный салон
Бренды – инфопартнеры старейшей ярмарки антикварного искусства.
21 ноября 2023
Гастромаршруты от The Symbol и Grazia
Бренды – фициальные медиапартнеры Московского гастрономического фестиваля.
20 октября 2023
The Symbol рекомендует: балет-поэма «Бахчисарайский фонтан»
Бренд – инфопартнер знакового спектакля, идущего в Театре Моссовета.
19 октября 2023
Три бренда Independent Media стали популярнее своих предшественников до ребрендинга
По данным Mediascope, аудитория Voice, The Symbol и «Правила жизни» уже больше, чем была у Cosmopolitan, Harper's Bazaar и Esquire.
18 октября 2023