Harper’s Bazaar Holds Ad Campaign

Harper’s Bazaar is conducting an advertising campaign from February 19 to March 5 in support of the March issue.

Commercials will air on the TNT, TLC, Fashion TV, and World Fashion Channel television channels and Monte Carlo, Jazz, and Relax FM radio stations. Advertising spreads also appear in the Robb Report Russia, Cosmopolitan, Grazia, Esquire, and Domashny Ochag publications. Announcements of the March release also appear on information and lifestyle resources and in social networks. Shoppers will find end-of-aisle displays in hyper- and supermarkets as well.

Harper’s Bazaar – fashion without rules!

Читайте также
«Сибирский экспресс»: Grazia и The Symbol – партнеры МГФ
Московский гастрономический фестиваль пройдет 2-4 и 9-11 декабря.
1 декабря 2022
The Symbol и Grazia поддержат премьеру в Большом театре
Бренды – партнеры балета «Лабиринт», который будет идти на Исторической сцене.
2 ноября 2022
Инвестиции для всех: The Symbol и Grazia за развитие финансовой грамотности
Бренды – партнеры ежегодного Форума и Премии Investment Leaders.
1 ноября 2022
The Symbol поддержит шедевры русского авангарда
Бренд – главный партнер выставки «Мир как беспредметность» в Еврейском музее и центре толерантности.
14 октября 2022