Harper’s Bazaar Holds Ad Campaign

Harper’s Bazaar is conducting an advertising campaign from February 19 to March 5 in support of the March issue.

Commercials will air on the TNT, TLC, Fashion TV, and World Fashion Channel television channels and Monte Carlo, Jazz, and Relax FM radio stations. Advertising spreads also appear in the Robb Report Russia, Cosmopolitan, Grazia, Esquire, and Domashny Ochag publications. Announcements of the March release also appear on information and lifestyle resources and in social networks. Shoppers will find end-of-aisle displays in hyper- and supermarkets as well.

Harper’s Bazaar – fashion without rules!

Читайте также
Параллельные вселенные: The Symbol – партнер выставки Русского музея
В Санкт-Петербурге при поддержке бренда открылась экспозиция художников второй половины ХХ века.
3 марта 2023
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
The Symbol на гала-ужине МКФ
Бренд – инфопартнер церемонии закрытия XVII Московского гастрономического фестиваля.
21 декабря 2022
Личное пространство: The Symbol поддерживает современное искусство
Бренд – инфопартнер выставки, посвященной 18-летию знаковой галереи Ruarts.
9 декабря 2022