Grazia Releases Special Issue in Table-Book Format

Grazia has released its first special issue—a minimalist table-book on the season’s main trends. The Grazia Special will come out twice a year—in March and October.  

Alisa Zhidkova, the brand’s creative director and the fashion director for the weekly publication, serves as editor-in-chief of Grazia Special. Actress, singer, and model Lou Doillan—as photographed by Erik Heiman—appears on each of three different covers.

The first issue of Grazia Special focuses on the future. The magazine’s editorial team considered what awaits us in the not so distant future, spoke with heroes of our time and the future, gathered predictions from fashion industry, beauty, and food trend experts, and looked at the most interesting travel destinations.

The Grazia Special magazine is sold in stores in Moscow, St. Petersburg, and other major Russian cities.
Читайте также
GRAZIA ECO DAY: важные вопросы и ценные ответы
Первый «Экодень» Grazia, посвященный теме ответственного потребления и новой этики, прошел в торговой галерее Seasons.
22 сентября 2021
Бранч Grazia в Baltschug Kempinski
Бренд собрал инфлюенсеров, артистов, стилистов и блогеров, чтобы оценить новую парфюмерную линию Salvatore Ferragamo.
3 августа 2021
Итальянские десерты от Grazia
Бренд запустил коллаборацию с ресторанами Villa Pasta.
30 июля 2021
Beauty Bag от Grazia: все, что нужно для безупречного образа
В набор входят лучшие средства для ухода и макияжа, каждое из которых обойдется гораздо дешевле, чем если бы их покупали по отдельности.
21 мая 2021