"Fresh News" From Custom Publishing

In April, Independent Media Sanoma Magazines client editions department has created a journal for Coca-Cola Hellenic titled "Fresh News".

This edition is targeted at employees of the company. It features material about interesting projects, plans, events, innovations, dynamic development and the employees themselves: how they work and achieve career success, contribute to the business and find their vocation in the company.

Each issue is dedicated to a certain topic, for instance, to leadership or successful changes. The journal is built on the principle of "live voices", which perfectly reflects Coca Cola-s slogan: Passion for Excellence.
Читайте также
Тираж Esquire продолжает расти
За 2020-й динамика продаж журнала составила 11,5%, по сравнению с 2019-м, «доковидным» годом.
5 марта 2021
Интервью Натальи Весниной независимому проекту Sostav
О работе по принципу digital first, новых каналах монетизации и команде.
2 марта 2021
«Популярная механика» в феврале: цифровое бессмертие
Возможно ли оно – ищите ответ в новом номере.
25 февраля 2021
Grazia-«перевертыш»: новая реальность
Одна часть журнала посвящена красоте, вторая – моде.
25 февраля 2021