"Fresh News" From Custom Publishing

In April, Independent Media Sanoma Magazines client editions department has created a journal for Coca-Cola Hellenic titled "Fresh News".

This edition is targeted at employees of the company. It features material about interesting projects, plans, events, innovations, dynamic development and the employees themselves: how they work and achieve career success, contribute to the business and find their vocation in the company.

Each issue is dedicated to a certain topic, for instance, to leadership or successful changes. The journal is built on the principle of "live voices", which perfectly reflects Coca Cola-s slogan: Passion for Excellence.
Читайте также
Андрей Ходорченков – в жюри MIXX
На ключевом конкурсе digital-коммуникаций выберут лучшие кейсы в соответствии с мировыми трендами индустрии.
29 ноября 2022
Создатели контента: Independent Media на творческой мастерской «ВКонтакте»
Продакт-менеджер отдела интернет-проектов медиахолдинга Екатерина Гостюнина расскажет о создании авторских медиа.
23 ноября 2022
Кадровые изменения в VOICE
Директором по маркетингу бренда назначена Екатерина Беззубова.
21 ноября 2022
VOICE: женщины должны объединяться для профессионального развития
Бренд провел авторскую панельную дискуссию в рамках ESG RETHINK FORUM 2022.
16 ноября 2022