"Fresh News" From Custom Publishing

In April, Independent Media Sanoma Magazines client editions department has created a journal for Coca-Cola Hellenic titled "Fresh News".

This edition is targeted at employees of the company. It features material about interesting projects, plans, events, innovations, dynamic development and the employees themselves: how they work and achieve career success, contribute to the business and find their vocation in the company.

Each issue is dedicated to a certain topic, for instance, to leadership or successful changes. The journal is built on the principle of "live voices", which perfectly reflects Coca Cola-s slogan: Passion for Excellence.
Читайте также
VOICE знает, как они провели это лето
Звезды поделились вдохновляющими воспоминаниями на вечеринке бренда в ЦДМ на Лубянке.
21 сентября 2023
Экспертиза TechInsider на Национальной премии в области будущих технологий «Вызов»
Главный редактор бренда Александр Грек вошел в жюри первой Премии.
21 сентября 2023
«История еды»: «Правила жизни» развеивают гастромифы
Редакционный директор бренда Сергей Минаев и главный редактор журнала Трифон Бебутов в видеопроекте на Дзен.
20 сентября 2023
«Правила жизни» осенью: бот с нами
В номере, посвященном искусственному интеллекту, редакция выясняет: заберет ли он рабочие места у человека?
19 сентября 2023