Men's Health Network Attack

The release of the July issue of Men's Health was supported by a large-scale Internet advertising campaign. The careful choice of Internet resources provided a large coverage audience - over 2 mln users.

For the purpose of enhancement and target effect, the audience chosen for the advertising consisted of a 80% men.

At Admedia web sites (automobiles and sports), banners are placed with help of rich-technologies. At the same time, www.rambler.ru uses both static and dynamic placement (100,000 showings a day and of over 4,000,000 in one of the campaign's days). Direct mailing (men 25-35 years old) is provided with help of www.subscribe.ru. Articles about the July issue of Men's Health are published at www.moscowout.ru and www.newsru.com.

The advertising campaign started on the release day of the magazine and will last till July 10.
Читайте также
Robb Report в сентябре: Best of the Best
В главном номере в году редакция по традиции выбирает лучшее из лучшего в мире люкса.
20 сентября 2022
Grazia в сентябре: в поисках новых горизонтов
Редакция выяснила, что ждет культуру, индустрию моды и красоты в ближайшем будущем.
20 сентября 2022
TechInsider осенью: номер, созданный вместе с нейросетью Midjourney
Бренд одним из первых в России вышел с обложкой и иллюстрациями авторства нейросетей.
20 сентября 2022
FUN FOR FIT от VOICE
На крыше отеля The Ritz-Carlton прошла зажигательная зарядка со звездными тренерами.
16 сентября 2022