National Geographic Traveler Business Breakfast

National Geographic Traveler invited key advertisers and business partners to the Polo Club restaurant at the Marriott Moscow Royal Aurora hotel on June 30.

The meeting was held in the form of a business breakfast. Guests listened to a presentation about the magazine’s latest achievements: according to a recent media study by TNS Russia, National Geographic Traveler had the best performance in reaching its audience of all travel publications. Magazine publisher Irina Kovalevich, Editor-in-Chief Alexander Zheleznyak and Marketing Director Yekaterina Yeromina described the concept of the magazine and its audience, upcoming editorial plans and advertising opportunities, including non-standard special projects.

After the presentation, advertisers and representatives of leading advertising agencies were able to speak informally with each other and with National Geographic Traveler staff over breakfast. Each guest received a special complimentary gift from National Geographic as a memento of the meeting.

Читайте также
The Symbol – партнер двух главных фестивалей этой зимы
Знаковые международные мероприятия под руководством Юрия Башмета пройдут в Москве и в Сочи.
31 января 2023
Еще одна награда в копилке TechInsider
«Дзен» отметил канал бренда, аудитория которого преодолела отметку в полмиллиона подписчиков.
26 января 2023
Ольга Боброва – в экспертном совете Национальной премии бизнес-коммуникаций
Корпоративный директор по маркетингу Independent Media примет участие в выборе лидеров индустрии в России.
25 января 2023
Наталья Веснина — в экспертном совете премии «Большая рыба»
Конкурс Sostav.ru «Итоги года 2022» определит лучшую российскую рекламу прошлого года.
19 января 2023