Cosmopolitan Psychology Sets the Mood

Cosmopolitan Psychology magazine and Clinique cosmetics conducted a joint campaign: Color. Image. Mood. From November 11 to 14 at the L’Etoile store in the Atrium shopping complex, every visitor to the magazine’s stand could enjoy an individual color selection session with the publication’s psychologists and image-makers.

Cosmopolitan Psychology authors Yekaterina Ignatova, Maria Larkina and Anna Yeremeyeva – well-known experts in their field – selected colors for guests that brought out their natural beauty, made them more attractive and increased their self-confidence. Magazine readers also received individual advice on skin care and make-up. Clinique customers also received a pleasant surprise – five miniature complimentary products.

Читайте также
Esquire в мае: куда движется русское кино
Критики и создатели современного кинематографа обсудили проблемы и достижения индустрии.
28 апреля 2021
Independent Media вошел в состав «Ассоциации менеджеров» России
Медиахолдинг еще раз подтвердил свою активную позицию в индустриальном сообществе.
28 апреля 2021
Imedia.ru – победитель конкурса «Лучшее корпоративное медиа России-2021»
Корпоративный сайт Independent Media – лауреат номинации «Лучший сайт отраслевых медиа».
28 апреля 2021
«Вдохновение быть клипмейкером»: Cosmopolitan открывает новые горизонты
Бренд поможет узнать секреты супервостребованной профессии.
28 апреля 2021