Cosmopolitan Psychology Sets the Mood

Cosmopolitan Psychology magazine and Clinique cosmetics conducted a joint campaign: Color. Image. Mood. From November 11 to 14 at the L’Etoile store in the Atrium shopping complex, every visitor to the magazine’s stand could enjoy an individual color selection session with the publication’s psychologists and image-makers.

Cosmopolitan Psychology authors Yekaterina Ignatova, Maria Larkina and Anna Yeremeyeva – well-known experts in their field – selected colors for guests that brought out their natural beauty, made them more attractive and increased their self-confidence. Magazine readers also received individual advice on skin care and make-up. Clinique customers also received a pleasant surprise – five miniature complimentary products.

Читайте также
Опора внутри меня: рекламная кампания первого номера VOICE
Ролики с актрисой Аленой Михайловой будут в ротации до конца октября.
7 октября 2022
Юлия Сухарева – в топ-3 директоров по персоналу России
В прошлом году Юлия входила в топ-5 рейтинга Ассоциации менеджеров России.
5 октября 2022
Men Today осенью: первый номер с применением AR-технологии
Выпуск о музыкальной индустрии как отражении нашей реальности.
4 октября 2022
Ольга Боброва снова в топ-5 директоров по маркетингу России
Корпоративный директор по маркетингу Independent Media — в топ-5 рейтинга Ассоциации менеджеров России.
3 октября 2022