New From Alpina Business Books

The book department of Alpina Business Books/United Press has released “The Dragonfly Effect: Quick, Effective Powerful Ways to Use Social Media to Drive Social Change” by Jennifer Aaker and Andy Smith.

Stanford University School of Business professors Jennifer Aaker and Andy Smith explore fascinating stories — real cases when the Internet shook the world — in an accessible and interesting style to explain how to make the maximum use of social networks to achieve marketing goals. The book reveals a variety of effective ways to convince a target audience, an FAQ section on viral marketing and information retention, the principles of creating effective and informative communication, as well as methods and examples for using decentralized marketing to attract mass audiences.

Читайте также
Вышел первый номер VOICE!
Выпуск посвящен умению жить в настоящем.
27 сентября 2022
Кадровые изменения в Robb Report
Бренд-директором проекта стала Анна Развозова.
26 сентября 2022
Robb Report в сентябре: Best of the Best
В главном номере в году редакция по традиции выбирает лучшее из лучшего в мире люкса.
20 сентября 2022
Grazia в сентябре: в поисках новых горизонтов
Редакция выяснила, что ждет культуру, индустрию моды и красоты в ближайшем будущем.
20 сентября 2022