New From Alpina Business Books

The book department of Alpina Business Books/United Press has released “The Dragonfly Effect: Quick, Effective Powerful Ways to Use Social Media to Drive Social Change” by Jennifer Aaker and Andy Smith.

Stanford University School of Business professors Jennifer Aaker and Andy Smith explore fascinating stories — real cases when the Internet shook the world — in an accessible and interesting style to explain how to make the maximum use of social networks to achieve marketing goals. The book reveals a variety of effective ways to convince a target audience, an FAQ section on viral marketing and information retention, the principles of creating effective and informative communication, as well as methods and examples for using decentralized marketing to attract mass audiences.

Читайте также
Авангард от «Правил жизни» в центре «Зотов»
Главный редактор Сергей Минаев представил новый выпуск в конструктивистском пространстве.
24 марта 2023
Наталья Веснина – сопредседатель комитета по СМИ и информационной политике АМР
Генеральный директор Independent Media заняла должность сопредседателя комитета по результатам независимого голосования.
23 марта 2023
Гала-ужин VOICE перед премией ЖАРА MUSIC AWARDS
Бренд – традиционный генеральный информационный партнер премии и учредитель номинации «Выбор VOICE Magazine».
22 марта 2023
«Новый очаг» весной: любовь
Обложка создана в соавторстве с художницей и основательницей благотворительного фонда «Детские сердца» Катей Бермант.
14 марта 2023