Harvard Business Review – Russia in April

A new issue of Harvard Business Review Russia has been released. The main theme of the April issue is social networks and the new rules of branding. In the Internet era, the companies that will succeed are the ones that use social networks to understand how consumers think and live.

Also in the new issue:

Companies spend huge sums on mergers and acquisitions. However, most do not meet expectations: directors select companies to acquire that do not match their strategic goals. As a result, they experience problems with integration. Read about it in the article: “Solid Reasons for Mergers and Acquisitions.”

The Maclaren company turned out to be unprepared when news leaked out to the media that it was preparing to withdraw its strollers from the market. In “First Person,” the Maclaren CEO speaks about child safety, making newspaper headlines and the reputation of the company.

Healthier employees cost less and strategically planned investments in employee health pay off in full. Read the details in the article: “The best employee is a healthy employee.”

Читайте также
«Домашний Очаг» подвел итоги премии «Время женщин»
Победителем стала Ольга Алешина – старший научный сотрудник, кандидат медицинских наук, заведующая обсервационным отделением ФГБУ «НМИЦ ГЕМАТОЛОГИИ» МЗ РФ.
26 января 2021
Harper’s Bazaar в феврале: мода со всей ответственностью
Героинями обеих обложек стала страстная Джоан Смоллс.
20 января 2021
Подкаст Grazia о красоте и здоровье
Первый выпуск подкаста «Уход, ваш ход» уже можно послушать в Apple Podcasts или в Soundcloud.
15 января 2021
Особенные люди в объективе «Домашнего Очага»
«Домашний Очаг» совместно с фондом «Жизненный путь» провел фешн-съемку с жителями психоневрологических интернатов.
14 января 2021