New Release from Alpina Business Books

The book division of Alpina Books/United Press has released “Consumerology: The Market Research Myth, the Truth About Consumers, and the Psychology of Shopping.”

This book by Philip Graves has shaken up the world of market research by proving scientifically that consumer behavior is unpredictable. That means the billions of dollars spent on questionnaires, surveys, focus groups and other standard consumer research methods have been wasted. In his book, Graves gives examples of how well-known brands commonly thought to be invincible have failed and of the unexpected success of campaigns that many had considered ridiculous. He discusses experiments on the human subconscious, interesting “anti-marketing” research  and provides lessons on “real marketing.”

This book will be useful not only for marketing professionals, but for anyone who wants to understand the psychology of shopping.

Читайте также
Cosmopolitan летом: море эмоций
Впервые в журнале – приложение Cosmo Pets про домашних любимцев.
22 июня 2021
Independent Media – генеральный партнер ТЭФИ
Медиахолдинг поддерживает Всероссийский телевизионный конкурс «ТЭФИ – Летопись Победы 2021».
18 июня 2021
Наталья Веснина вошла в Попечительский совет Премии «Медиа-Менеджер России – 2021»
Представители компании присутствуют в Совете Премии уже четвертый раз.
18 июня 2021
Independent Media – партнер Премии «Медиа-Менеджер России – 2021»
Эта премия – самая авторитетная оценка профессиональных достижений представителей отечественного медиабизнеса.
17 июня 2021