Harvard Business Review-Russia at Digital Branding Summit

At the Ninth Annual Digital Branding Summit held in Moscow on June 7-8, participants discussed the best strategies for building a brand in the digital age.

The main features of the event were an evaluation of the effectiveness of marketing efforts in digital media and defining the role of social networks in brand building. Harvard Business Review – Russia Business Development Director Dmitry Falaleyev served as moderator for the first session of the summit, with the theme: “What do brands that have been successful in new media have in common? Success stories.”

The marketing textbooks of tomorrow will be based on how to promote brands in the new media environment, and the following people shared their expertise in this area: Bertrand van Rening (SabMiller), Vyacheslav Yakhin (Yevroset), Roman Stepanov (MTS), Alexei Germanovich (Skolkovo), Karen Asoyan (MegaFon), Marat Rakayev (Samsung), Yury Dolzhenko (Unilever), Nikolai Belousov (Panasonic), Alisa Targanskaya (Procter&Gamble), Snezhana Sdvizhkova (VTB 24), Andrei Azarov (Lego), Yelena Kravets (Jaguar), Leah Dovgun (Starbucks), Anna Baum (PepsiCo), as well as the directors of leading digital and advertising agencies.

Читайте также
Охват popmech.ru – почти 11 млн пользователей в месяц
Сайт «Популярной механики» обновил рекорд по посещаемости.
4 августа 2021
Бранч Grazia в Baltchug Kempinski
Бренд собрал инфлюенсеров, артистов, стилистов и блогеров, чтобы оценить новую парфюмерную линию Salvatore Ferragamo.
3 августа 2021
Итальянские десерты от Grazia
Бренд запустил коллаборацию с ресторанами Villa Pasta.
30 июля 2021
Independent Media поддерживает юбилейный Национальный рекламный форум
НРФ’5 – крупнейшая индустриальная площадка, на которой игроки рекламного рынка обсудят актуальные направления развития отрасли.
28 июля 2021