RB.ru Has Best Conversion Ad Campaign on RuNet

The Sapato.ru Internet shoe store advertising campaign conducted on the RB.ru portal in August achieved an outstanding conversion.

The company ran ads in two formats on RB.ru — 400 x 50 on the main page and 650 x 40 on the other pages. The advertising campaign achieved an average conversion of 29.75 percent for the two formats — that is, there were 166 purchases for 558 clicks. The 400 x 50 advertising format achieved the highest conversion rate — 67.66 percent, or 136 purchases for 201 clicks.

Читайте также
Robb Report в мае: все суда
Номер традиционно посвящен морской тематике.
13 мая 2021
Наталья Веснина в жюри Silver Mercury
Это один из старейших фестивалей рекламы и маркетинговых коммуникаций.
12 мая 2021
Grazia запустят еще в семи странах
Бренд объявил о глобальном выходе на азиатский рынок.
12 мая 2021
Esquire в мае: куда движется русское кино
Критики и создатели современного кинематографа обсудили проблемы и достижения индустрии.
28 апреля 2021