RB.ru Has Best Conversion Ad Campaign on RuNet

The Sapato.ru Internet shoe store advertising campaign conducted on the RB.ru portal in August achieved an outstanding conversion.

The company ran ads in two formats on RB.ru — 400 x 50 on the main page and 650 x 40 on the other pages. The advertising campaign achieved an average conversion of 29.75 percent for the two formats — that is, there were 166 purchases for 558 clicks. The 400 x 50 advertising format achieved the highest conversion rate — 67.66 percent, or 136 purchases for 201 clicks.

Читайте также
Кадровые изменения в Robb Report
Бренд-директором проекта стала Анна Развозова.
26 сентября 2022
Robb Report в сентябре: Best of the Best
В главном номере в году редакция по традиции выбирает лучшее из лучшего в мире люкса.
20 сентября 2022
Grazia в сентябре: в поисках новых горизонтов
Редакция выяснила, что ждет культуру, индустрию моды и красоты в ближайшем будущем.
20 сентября 2022
TechInsider осенью: номер, созданный вместе с нейросетью Midjourney
Бренд одним из первых в России вышел с обложкой и иллюстрациями авторства нейросетей.
20 сентября 2022