RB.ru Has Best Conversion Ad Campaign on RuNet

The Sapato.ru Internet shoe store advertising campaign conducted on the RB.ru portal in August achieved an outstanding conversion.

The company ran ads in two formats on RB.ru — 400 x 50 on the main page and 650 x 40 on the other pages. The advertising campaign achieved an average conversion of 29.75 percent for the two formats — that is, there were 166 purchases for 558 clicks. The 400 x 50 advertising format achieved the highest conversion rate — 67.66 percent, or 136 purchases for 201 clicks.

Читайте также
Три представителя Independent Media – в рейтинге лучших руководителей России
В «Топ-1000 российских менеджеров» вошли Наталья Веснина, Ольга Боброва и Юлия Сухарева.
27 сентября 2023
«Новый очаг» осенью: пора готовить!
Атмосферный номер поможет запастись витаминами, здоровьем и летним настроением.
26 сентября 2023
VOICE и «Правила жизни» – в топ-10 по цитируемости в России по версии «Медиалогии»
Летом бренды заняли вторую и пятую строчку рейтинга.
25 сентября 2023
TechInsider осенью: профессия – мечтать
В выпуске – российские разработки в разных областях.
22 сентября 2023