RB.ru Has Best Conversion Ad Campaign on RuNet

The Sapato.ru Internet shoe store advertising campaign conducted on the RB.ru portal in August achieved an outstanding conversion.

The company ran ads in two formats on RB.ru — 400 x 50 on the main page and 650 x 40 on the other pages. The advertising campaign achieved an average conversion of 29.75 percent for the two formats — that is, there were 166 purchases for 558 clicks. The 400 x 50 advertising format achieved the highest conversion rate — 67.66 percent, or 136 purchases for 201 clicks.

Читайте также
«Популярная механика» в феврале: цифровое бессмертие
Возможно ли оно – ищите ответ в новом номере.
25 февраля 2021
Grazia-«перевертыш»: новая реальность
Одна часть журнала посвящена красоте, вторая – моде.
25 февраля 2021
Esquire в марте: 12 новых апостолов
Редакция в пятый раз выбрала 12 молодых героев, за каждым из которых – будущее в их области.
24 февраля 2021
Диджитал-обложка Cosmo: Сантана Новикова рекомендует
Обложка-коллаборация Cosmopolitan и блогера-миллионника.
19 февраля 2021