Collezioni at CPM Fair

As media partner to Collection Premiere Moscow (CPM), Collezioni magazine had its own stand at the exhibition.

Collezioni attaches great importance to working with professionals in the field — fashion business representatives, buyers and fashion boutique owners. The magazine’s stand is usually very popular with event guests, and the number of subscriptions and individual issues sold increases at each subsequent CPM show.

The CPM exhibition has established itself as a successful concept and a key venue in the fashion and style business. As the leading international fashion trade fair in Eastern Europe, CPM brings together more than 18,000 visitors and 1,300 companies exhibiting products in the men’s, women’s, youth fashion, knitwear, leisure wear, leather garments and fur, wedding and evening wear fashion, lingerie, beachwear and accessories market segments. The CPM fair is a source of information and inspiration.

Читайте также
Авангард от «Правил жизни» в центре «Зотов»
Главный редактор Сергей Минаев представил новый выпуск в конструктивистском пространстве.
24 марта 2023
Наталья Веснина – сопредседатель комитета по СМИ и информационной политике АМР
Генеральный директор Independent Media заняла должность сопредседателя комитета по результатам независимого голосования.
23 марта 2023
Гала-ужин VOICE перед премией ЖАРА MUSIC AWARDS
Бренд – традиционный генеральный информационный партнер премии и учредитель номинации «Выбор VOICE Magazine».
22 марта 2023
«Новый очаг» весной: любовь
Обложка создана в соавторстве с художницей и основательницей благотворительного фонда «Детские сердца» Катей Бермант.
14 марта 2023