Collezioni at CPM Fair

As media partner to Collection Premiere Moscow (CPM), Collezioni magazine had its own stand at the exhibition.

Collezioni attaches great importance to working with professionals in the field — fashion business representatives, buyers and fashion boutique owners. The magazine’s stand is usually very popular with event guests, and the number of subscriptions and individual issues sold increases at each subsequent CPM show.

The CPM exhibition has established itself as a successful concept and a key venue in the fashion and style business. As the leading international fashion trade fair in Eastern Europe, CPM brings together more than 18,000 visitors and 1,300 companies exhibiting products in the men’s, women’s, youth fashion, knitwear, leisure wear, leather garments and fur, wedding and evening wear fashion, lingerie, beachwear and accessories market segments. The CPM fair is a source of information and inspiration.

Читайте также
TechInsider осенью: профессия – мечтать
В выпуске – российские разработки в разных областях.
22 сентября 2023
Медицина для людей от Men Today
Главный редактор бренда Антон Иванов принял участие в открытии программы «Коммуникации в здравоохранении» в Сеченовском университете.
22 сентября 2023
VOICE знает, как они провели это лето
Звезды поделились вдохновляющими воспоминаниями на вечеринке бренда в ЦДМ на Лубянке.
21 сентября 2023
Экспертиза TechInsider на Национальной премии в области будущих технологий «Вызов»
Главный редактор бренда Александр Грек вошел в жюри первой Премии.
21 сентября 2023