Number One From Custom Publishing

Most Russians find dealing with credit organizations to be confusing and unpleasant. But could that be changed? Readers will find the answer to that question in the summer edition of the Number One magazine for Home Credit bank, prepared by the Custom Publishing division of SIM.

The bank decided to break down the stereotypes that surround obtaining credit. As part of its FinMaga concept, it created the new “simple, fast and easy” principle,  which simplifies and greatly reduces the number of banking products offered, minimizes the size and complexity of the contract and sets up interactive screens and menus and many other aids in each office.

In the future, getting a loan or opening an interest-bearing account should be just as fast and easy as buying a hamburger at McDonald’s. In this issue, the bank’s senior managers explain how they will achieve that. For the occasion, they donned aprons and stepped into the “banking kitchen” to brew up a recipe for success.

Читайте также
Юлия Сухарева – в топ-3 директоров по персоналу России
В прошлом году Юлия входила в топ-5 рейтинга Ассоциации менеджеров России.
5 октября 2022
Men Today осенью: первый номер с применением AR-технологии
Выпуск о музыкальной индустрии как отражении нашей реальности.
4 октября 2022
Ольга Боброва снова в топ-5 директоров по маркетингу России
Корпоративный директор по маркетингу Independent Media — в топ-5 рейтинга Ассоциации менеджеров России.
3 октября 2022
Наталья Веснина – в топ-10 высших руководителей страны
Генеральный директор Independent Media вошла в ежегодный рейтинг Ассоциации менеджеров России.
29 сентября 2022