Number One From Custom Publishing

Most Russians find dealing with credit organizations to be confusing and unpleasant. But could that be changed? Readers will find the answer to that question in the summer edition of the Number One magazine for Home Credit bank, prepared by the Custom Publishing division of SIM.

The bank decided to break down the stereotypes that surround obtaining credit. As part of its FinMaga concept, it created the new “simple, fast and easy” principle,  which simplifies and greatly reduces the number of banking products offered, minimizes the size and complexity of the contract and sets up interactive screens and menus and many other aids in each office.

In the future, getting a loan or opening an interest-bearing account should be just as fast and easy as buying a hamburger at McDonald’s. In this issue, the bank’s senior managers explain how they will achieve that. For the occasion, they donned aprons and stepped into the “banking kitchen” to brew up a recipe for success.

Читайте также
Harper’s Bazaar в феврале: мода со всей ответственностью
Героинями обеих обложек стала страстная Джоан Смоллс.
20 января 2021
Подкаст Grazia о красоте и здоровье
Первый выпуск подкаста «Уход, ваш ход» уже можно послушать в Apple Podcasts или в Soundcloud.
15 января 2021
Особенные люди в объективе «Домашнего Очага»
«Домашний Очаг» совместно с фондом «Жизненный путь» провел фешн-съемку с жителями психоневрологических интернатов.
14 января 2021
Cosmopolitan в феврале: 17 мгновений до весны
Тема номера: а стоит ли бороться за любовь?
12 января 2021