Viadeo at Digital Branding Summit

Natalia Moiseyenkova, CEO of the Viadeo social network for professionals, spoke at the Digital Branding summit held at Digital October on June 5-6.

The world’s best case studies of brand promotion were presented during the two-day Digital Branding summit for brand leaders. Natalia Moiseyenkova and Tofik al Jamal, co-founder of the Viral Ninjas company for viral marketing strategies, conducted a workshop on “Viral marketing: using viral approaches to attract new users. The KPI viral effect. Which promotional methods for building a user base are most effective in different countries?”

Workshop participants learned how to employ proven viral acquisition strategies, formulae and solutions to make their existing user bases grow on their own.

They also gained some mastery of viral acquisition terminology and the basic theoretical models underlying this marketing technique. And more importantly, they obtained the tools required for the viral acquisition of new users.

Читайте также
«Популярная Механика»: кинопоказ в честь Дня космонавтики
Друзья бренда первыми увидели фильм «Поколение Вояджер».
15 апреля 2021
Перезапуск mhealth.ru
Экспертные материалы о мужском здоровье, фитнесе, спорте, отношениях, питании, карьере и путешествиях теперь собраны в одном месте.
15 апреля 2021
Independent Media на НРФ: E-commerce для крупных брендов
Медиахолдинг – информационный партнер онлайн-конференции Национального рекламного форума.
14 апреля 2021
Диджитал-обложки Esquire ко Дню космонавтики
Три коллаборации в поддержку апрельского «космического» номера.
13 апреля 2021