Viadeo at Digital Branding Summit

Natalia Moiseyenkova, CEO of the Viadeo social network for professionals, spoke at the Digital Branding summit held at Digital October on June 5-6.

The world’s best case studies of brand promotion were presented during the two-day Digital Branding summit for brand leaders. Natalia Moiseyenkova and Tofik al Jamal, co-founder of the Viral Ninjas company for viral marketing strategies, conducted a workshop on “Viral marketing: using viral approaches to attract new users. The KPI viral effect. Which promotional methods for building a user base are most effective in different countries?”

Workshop participants learned how to employ proven viral acquisition strategies, formulae and solutions to make their existing user bases grow on their own.

They also gained some mastery of viral acquisition terminology and the basic theoretical models underlying this marketing technique. And more importantly, they obtained the tools required for the viral acquisition of new users.

Читайте также
«Новый очаг» осенью: пора готовить!
Атмосферный номер поможет запастись витаминами, здоровьем и летним настроением.
26 сентября 2023
VOICE и «Правила жизни» - в топ-10 по цитируемости в России по версии «Медиалогии»
Летом бренды заняли вторую и пятую строчку рейтинга.
25 сентября 2023
TechInsider осенью: профессия – мечтать
В выпуске – российские разработки в разных областях.
22 сентября 2023
Медицина для людей от Men Today
Главный редактор бренда Антон Иванов принял участие в открытии программы «Коммуникации в здравоохранении» в Сеченовском университете.
22 сентября 2023