Bazaar.ru Audience Topped 3 Million Users

The audience of Bazaar.ru – the popular cite about fashion in all its manifestations – surpassed 3 million users in 2020, making it 56% larger than last year, on average. 

«When the pandemic filled the media with upsetting news and statistics, – said Bazaar.ru Creative Director Dina Silina, – a survey we conducted on Instagram indicated that Harper’s Bazaar users came to us to get a break from those worries and enjoy inspiring lifestyle materials, back-issue stories about fashion and also for useful tips on healthy lifestyles. The new reality prompted us to develop new tools for working with the audience: we created our own Telegram channel, launched a series of podcasts about the 153-year history of Harper’s Bazaar – that Chief Editor Dasha Veledeeva narrates personally – and held many interesting broadcasts with experts and stars on Instagram».

Читайте также
Harper’s Bazaar творит «Моду будущего» на ПМЭФ
Главный редактор журнала Даша Веледеева примет участие в Форуме креативного бизнеса.
26 мая 2021
Harper's Bazaar в июне: а я что могу?
Бренд запустил хештег #аячтомогу: первые истории реальных героинь, которые своими силами сделали что-то очень важное, читайте в этом номере.
18 мая 2021
Harper’s Bazaar в мае: больше воздуха
Внутри – интервью с Ники Циммерманн, Элизабет Мосс, Тихоном Жизневским и другими звездами.
20 апреля 2021
Новые рекорды сайтов Independent Media
С начала 2021 года два сайта брендов медиахолдинга установили новые рекорды.
31 марта 2021