Independent Media Changed Its Logo

The media holding company announces a new logo. 

Independent Media long ago transformed into a digital-first business. Changing the company’s visual identity was the logical continuation of this comprehensive digitalization. 

The media holding company underscored its transformation and technological core by rejecting unnecessary visual elements in favor of a simpler look and more streamlined font. 

The logo was chosen through a competition of young designers who submitted their sketches for consideration.

«We had been thinking about changing the style of our logo for quite a long time, – said Independent Media CEO Natalia Vesnina. – After all, the external should correspond to the internal, and the core of our business has changed a great deal. The company is developing rapidly, achieving new digital masteries and investing heavily in technologies and innovations. Our new identity perfectly conveys the current, very dynamic state of the holding company, which is based on an effective combination of three main components: high-quality content, unique creativity and advanced technological solutions».

Independent Media in Telegram: all the media news in one place. Join us!  

Читайте также
Редакционный директор «Домашнего Очага» – спикер Национального рекламного форума
Наталья Родикова примет участие в сессии «Социальная ответственность».
22 сентября 2021
Наталья Веснина выступит на Национальном рекламном форуме
Генеральный директор Independent Media примет участие в сессии «Трансформация медиа: новые бизнес-модели и форматы взаимодействия».
20 сентября 2021
Independent Media поддержит «Ночь пожирателей рекламы»
Первая «НПР» в сопровождении симфонического оркестра станет заключительным мероприятием юбилейного Национального рекламного форума.
14 сентября 2021
Анастасия Подольская – спикер G8
Бренд-директор Esquire расскажет о скаутинге новых звезд, создании 3D-моделей пространства и NFT-проектах.
24 августа 2021