Esquire Hosts Breakfast for Business Partners, Advertisers

Esquire, with support from British luxury mobile phone company Vertu, gathered its business partners and advertisers at the Grand Coffeemania restaurant for a breakfast devoted to the release of the magazine’s new espionage issue and the launch of its “007: The Rules of Life” Project.

The latest issue of Esquire, released in the lead-up to the latest Bond film, includes interviews with the cast and creators of the famous film series. Guests at the breakfast received complimentary tickets to the latest Bond film “Spectre.”

The magazine also launched a special project in the Coffeemania chain in support of its latest issue and the 24th Bond film. Every morning from November 6 to 16, patrons of Coffeemania can pick up an issue of the magazine containing interviews with the cast and creators of the James Bond films.

Vertu is serving as the event’s general partner.

Читайте также
Esquire в декабре: страшные, безумные, девяностые
В номере — полная энциклопедия самого бурного периода в новейшей истории страны.
4 декабря 2019
Гид Esquire: путешествуйте со знанием дела
Бренд запускает серию инсайдерских путеводителей по главным городам мира.
26 ноября 2019
Esquire в ноябре: новое средневековье
В номере — исследование современного российского чиновника.
30 октября 2019
Клуб Z на Esquire.ru
Чем живет и о чём мечтает поколение двадцатилетних.
1 октября 2019