National Geographic Traveler – Largest Audience of any Travel Publication

A leader has appeared in the category of travel magazines – National Geographic Traveler magazine published by Independent Media Sanoma Magazines.

According to TNS Russia, from December 2009 to April 2010, the Average-Issue Readership for National Geographic Traveler magazine was 171,200 people in Moscow alone – more than three times the readership for the next highest placed travel magazine, Voyazh (Voyage), and more than six times the third-place magazine, Afisha Mir (World Events).

National Geographic Traveler achieved those high numbers in record time. The magazine was first released by the Independent Media Sanoma Magazines publishing house in 2007 and quickly took a strong leadership position, well ahead of other players in this market segment.

Читайте также
Жизнь в движении: выставочный проект Grazia и ТГ Seasons
Лучшие кадры из съемок Grazia можно увидеть в пространстве на Охотном Ряду.
26 мая 2022
Звезды поздравили VOICE (Cosmopolitan) с днем рождения
Пресс-конференция, посвященная новому названию бренда, прошла в отеле The St. Regis Moscow Nikolskaya.
24 мая 2022
Independent Media – генеральный инфопартнер Skolkovo Startup Village
Представители медиахолдинга выступят модераторами двух больших сессий в рамках технологической конференции.
24 мая 2022
VOICE (Cosmopolitan) на пятой, юбилейной музыкальной премии ЖАРА MUSIC AWARDS
Бренд стал генеральным информационным партнером мероприятия и учредителем номинации «Выбор VOICE Magazine».
20 мая 2022