National Geographic Traveler – Largest Audience of any Travel Publication

A leader has appeared in the category of travel magazines – National Geographic Traveler magazine published by Independent Media Sanoma Magazines.

According to TNS Russia, from December 2009 to April 2010, the Average-Issue Readership for National Geographic Traveler magazine was 171,200 people in Moscow alone – more than three times the readership for the next highest placed travel magazine, Voyazh (Voyage), and more than six times the third-place magazine, Afisha Mir (World Events).

National Geographic Traveler achieved those high numbers in record time. The magazine was first released by the Independent Media Sanoma Magazines publishing house in 2007 and quickly took a strong leadership position, well ahead of other players in this market segment.

Читайте также
Итальянские десерты от Grazia
Бренд запустил коллаборацию с ресторанами Villa Pasta.
30 июля 2021
Independent Media поддерживает юбилейный Национальный рекламный форум
НРФ’5 – крупнейшая индустриальная площадка, на которой игроки рекламного рынка обсудят актуальные направления развития отрасли.
28 июля 2021
Esquire в августе: литературный номер
В этот раз выпуск вдохновлен жанром советского производственного романа.
27 июля 2021
«Мы стали еще более технологичными, собранными, креативными»
Генеральный директор Independent Media Наталья Веснина приняла участие в спецпроекте для топ-менждеров от АМР «Точка невозврата».
23 июля 2021