Esquire Issues Invitation to Literary Breakfast

In keeping with tradition, Esquire will support the release of its literary issue with literary breakfasts at Coffeemania restaurants. 

All patrons at selected Coffeemania restaurants will receive booklets containing one of the main short stories of the issue – “The Summer after the War" by Kazuo Ishiguro – translated for the first time into Russian especially for Esquire. 

The promotion will continue through August 31. Volvo Cars and Henderson are this year’s partners.

Директор по маркетингу Esquire
Ольга Пономаренко / o.ponomarenko@imedia.ru

Читайте также
Esquire в декабре: энциклопедия эпохи нулевых
Чем жила, о чем мечтала, что читала, что ела, где тусовалась Россия с 2000-го по 2010-й.
17 декабря 2020
Тираж декабрьского Esquire увеличен
Журнал допечатывается третий раз за год.
30 ноября 2020
Cosmopolitan и Esquire – лидеры продаж
В номинациях «Журналы «Стиль жизни» и «Мужские издания».
19 ноября 2020