Esquire Issues Invitation to Literary Breakfast

In keeping with tradition, Esquire will support the release of its literary issue with literary breakfasts at Coffeemania restaurants. 

All patrons at selected Coffeemania restaurants will receive booklets containing one of the main short stories of the issue – “The Summer after the War" by Kazuo Ishiguro – translated for the first time into Russian especially for Esquire. 

The promotion will continue through August 31. Volvo Cars and Henderson are this year’s partners.

Директор по маркетингу Esquire
Ольга Пономаренко / o.ponomarenko@imedia.ru

Читайте также
Новые рекорды сайтов Independent Media
С начала 2021 года два сайта брендов медиахолдинга установили новые рекорды.
31 марта 2021
Esquire в апреле: последняя мечта человечества
Как покорение космоса изменило мир.
23 марта 2021
Тираж Esquire продолжает расти
За 2020-й динамика продаж журнала составила 11,5%, по сравнению с 2019-м, «доковидным» годом.
5 марта 2021
Esquire в марте: 12 новых апостолов
Редакция в пятый раз выбрала 12 молодых героев, за каждым из которых – будущее в их области.
24 февраля 2021