Esquire Issues Invitation to Literary Breakfast

In keeping with tradition, Esquire will support the release of its literary issue with literary breakfasts at Coffeemania restaurants. 

All patrons at selected Coffeemania restaurants will receive booklets containing one of the main short stories of the issue – “The Summer after the War" by Kazuo Ishiguro – translated for the first time into Russian especially for Esquire. 

The promotion will continue through August 31. Volvo Cars and Henderson are this year’s partners.

Директор по маркетингу Esquire
Ольга Пономаренко / o.ponomarenko@imedia.ru

Читайте также
Esquire Weekend в Москве: как это было
Фестиваль на «Хлебозаводе» собрал 7,5 тысяч гостей.
8 июня 2021
Esquire в мае: куда движется русское кино
Критики и создатели современного кинематографа обсудили проблемы и достижения индустрии.
28 апреля 2021
Диджитал-обложки Esquire ко Дню космонавтики
Три коллаборации в поддержку апрельского «космического» номера.
13 апреля 2021
Новые рекорды сайтов Independent Media
С начала 2021 года два сайта брендов медиахолдинга установили новые рекорды.
31 марта 2021