Collezioni at 10th Anniversary CPM Exhibition

Collezioni magazine took part in the CPM exhibition held September 4 to 7. As media partner, the magazine organized a booth and its advertising logo appeared in the exhibition’s catalog. The CPM Kids pavilion hosted a cafe where guests could sample Italian farm products.

Collezioni attaches great importance to its work with the professionals among its audience: fashion business representatives, the owners of trendy boutiques and buyers. The Collezioni booth typically generates a great deal of interest among exhibition guests.

CPM is one of the most successful fashion exhibitions in the Eastern European market. This major international event of the fashion world has been steadily growing for 10 years and continues to attract a large number of visitors each year. This year, participants from 34 countries used 58,000 square meters of space to present 1,600 collections representing the trends of the spring-summer 2014 season.

Читайте также
Robb Report в сентябре: Best of the Best
В главном номере в году редакция по традиции выбирает лучшее из лучшего в мире люкса.
20 сентября 2022
Grazia в сентябре: в поисках новых горизонтов
Редакция выяснила, что ждет культуру, индустрию моды и красоты в ближайшем будущем.
20 сентября 2022
TechInsider осенью: номер, созданный вместе с нейросетью Midjourney
Бренд одним из первых в России вышел с обложкой и иллюстрациями авторства нейросетей.
20 сентября 2022
FUN FOR FIT от VOICE
На крыше отеля The Ritz-Carlton прошла зажигательная зарядка со звездными тренерами.
16 сентября 2022