Collezioni at 10th Anniversary CPM Exhibition

Collezioni magazine took part in the CPM exhibition held September 4 to 7. As media partner, the magazine organized a booth and its advertising logo appeared in the exhibition’s catalog. The CPM Kids pavilion hosted a cafe where guests could sample Italian farm products.

Collezioni attaches great importance to its work with the professionals among its audience: fashion business representatives, the owners of trendy boutiques and buyers. The Collezioni booth typically generates a great deal of interest among exhibition guests.

CPM is one of the most successful fashion exhibitions in the Eastern European market. This major international event of the fashion world has been steadily growing for 10 years and continues to attract a large number of visitors each year. This year, participants from 34 countries used 58,000 square meters of space to present 1,600 collections representing the trends of the spring-summer 2014 season.

Читайте также
«Домашний Очаг» подвел итоги премии «Время женщин»
Победителем стала Ольга Алешина – старший научный сотрудник, кандидат медицинских наук, заведующая обсервационным отделением ФГБУ «НМИЦ ГЕМАТОЛОГИИ» МЗ РФ.
26 января 2021
Harper’s Bazaar в феврале: мода со всей ответственностью
Героинями обеих обложек стала страстная Джоан Смоллс.
20 января 2021
Подкаст Grazia о красоте и здоровье
Первый выпуск подкаста «Уход, ваш ход» уже можно послушать в Apple Podcasts или в Soundcloud.
15 января 2021
Особенные люди в объективе «Домашнего Очага»
«Домашний Очаг» совместно с фондом «Жизненный путь» провел фешн-съемку с жителями психоневрологических интернатов.
14 января 2021