Collezioni at 10th Anniversary CPM Exhibition

Collezioni magazine took part in the CPM exhibition held September 4 to 7. As media partner, the magazine organized a booth and its advertising logo appeared in the exhibition’s catalog. The CPM Kids pavilion hosted a cafe where guests could sample Italian farm products.

Collezioni attaches great importance to its work with the professionals among its audience: fashion business representatives, the owners of trendy boutiques and buyers. The Collezioni booth typically generates a great deal of interest among exhibition guests.

CPM is one of the most successful fashion exhibitions in the Eastern European market. This major international event of the fashion world has been steadily growing for 10 years and continues to attract a large number of visitors each year. This year, participants from 34 countries used 58,000 square meters of space to present 1,600 collections representing the trends of the spring-summer 2014 season.

Читайте также
Три представителя Independent Media – в рейтинге лучших руководителей России
В «Топ-1000 российских менеджеров» вошли Наталья Веснина, Ольга Боброва и Юлия Сухарева.
27 сентября 2023
«Новый очаг» осенью: пора готовить!
Атмосферный номер поможет запастись витаминами, здоровьем и летним настроением.
26 сентября 2023
VOICE и «Правила жизни» – в топ-10 по цитируемости в России по версии «Медиалогии»
Летом бренды заняли вторую и пятую строчку рейтинга.
25 сентября 2023
TechInsider осенью: профессия – мечтать
В выпуске – российские разработки в разных областях.
22 сентября 2023